+ Alespoň sedací souprava je v pořádku
- Komunikace s dodavatelem
- Komunikace se spediční firmou
- Dodání sedací soupravy
- Neochota telefonické podpory cokoliv řešit
Absolutně nulová komunikace ze strany dodavatele o zpoždění sedací soupravy. Nepochopím, že zpoždění sedací soupravy řešíte až po iniciativě klienta. Ještě překvapivější bylo odůvodnění, kdy nám bylo řečeno, že majitel je v Thajsku a je sním špatná komunikace, proto musíme vydržet. Po obdržení sms o doručení do 4-5 prac. dnů se pán ozval po třech dnech a nenabídl mi doručení do termínu, jelikož mají malé auto a k nám se dostane až o další 4dny později. Den před smluveným termínem další hovor, že vozidlo je porouchané, musí na opravu a nemají náhradní, takže ve finále další prodloužení o 3dny. Kompenzace v podobě odstoupení od objednávky opravdu neřeší problém, když je klient cca 2 měsíce bez sedací soupravy.
Je pravda, že jsme omylem neinformovali o zpoždění, protože e-maily jsme posílali ručně a došlo k přehlédnutí. Nicméně zákazníkovi bylo jednoznačně vysvětlil, že zpoždění je na straně výrobce, jak vzniklo a že je pro všechny prodejce stejné. Není pravda, že by zpoždění bylo způsobeno Thajskem, majitel z Thajska vyřizoval pouze slevu. Není pravda, že jsme vůbec někdy zaslali SMS o doručení do 4-5 dnů. Naskladnění proběhlo v pátek a běžně rozvozy o víkendu neobvoláváme, proto ty 3 dny. Porucha auta nastala k večeru a druhý den jsem to volal zákazníkovi potom, co automechanik zjistil, že závadu ten den neopraví a není mi znám žádný problém komunikace s dopravcem, hovory byly konstruktivní, včas a jasné. Zboží jsme doručili druhý den po opravě auta. Ohledně dodání jako takového bylo domluveno složení před dveře a sedací soupravu jsme navíc odnesli až do obýváku. Zákazník dostal jako kompenzaci slevu (její odůvodnění má uvedeno na faktuře) a „kompenzaci v podobě odstoupení od objednávky“ je pohádka. „Neochota telefonické podpory cokoliv řešit“ je laciné tvrzení. V době řešení nebylo možné ani u konkurence nechat podobnou soupravu vyrobit rychleji a návrhy jak to u výrobce urychlit byly nereálné. Dokonce jsme v sobotu celé dopoledne sháněli i náhradní velkou dodávku, ale v žádné půjčovně nebyla k dispozici a zaslání jinou přepravní firmou by bylo sice možné, ale termín doručení by byl stejný. Jinak přeji příjemné posezení.
Team AK-nábytek